Leaderin ilme ja viesti kirkastuvat

Uuden, yhtenäisen ilmeen avulla halutaan vahvistaa Leader-ryhmien näkyvyyttä ja helpottaa valtakunnallista viestintää. Jatkossa kaikilla Suomen Leader-ryhmillä on yhteisesti hyväksytty ilme, tunnuslause ja yhteiset viestintämateriaalit, joiden avulla uuden ohjelmakauden yritys- ja hanketuista voidaan tiedottaa entistä tehokkaammin.

Ihmisten kokoisille ideoille! Iskulause viestii Leaderin ihmiseltä ihmiselle -toimintatavasta – hankkeiden kokoa ja asiaa, josta kaikki hankkeet alkavat, ideaa!

Pilotista valtakunnalliseksi

Idea Leader-brändistä lähti vuonna 2010 Satakunnan pilottihankkeesta. Tavoitteena oli tiivistää arvot ja ajatukset siitä, mikä Leader on ja millaisella sanomalla ja sävyllä siitä viestitään. Ulkopuolisen silmin on ollut ehkä vaikea saada oikeanlaista kuvaa Leader-toiminnasta ja -toimijoista.


Tältä näytimme ennen.


Etelä-Pohjanmaan Leader-ryhmien uudet logot.

Nyt Satakunnan Leader-ryhmien aloitteesta käynnistynyt brändityö on saatettu valmiiksi. Ihmisten kokoisille ideoille kiteyttää Leaderin perusajatuksen, keitä ja mitä varten työtä tehdään. Visuaalinen ilme tulee yhdistämään kaikki 54 Leader-ryhmää paremmin tunnistettavaksi kokonaisuudeksi.


Uutta ilmettä on otettu käyttöön pikku hiljaa ympäri Suomen, ensimmäisen kerran sitä testattiin jo kesän 2013 Farmari-maatalousnäyttelyssä Seinäjoella.


Samassa yhteydessä toteutettiin uudesta ilmeestä myös kysely messukävijöille.

Leader-brändin myötä olemme uskottavampia ja vakuuttavampia sidosryhmille ja houkuttelemme uusia ideoita ja ihmisiä mukaan toimintaan. Luomme mainetta, mielikuvaa ja tunnettuutta kaikkien 54 ryhmän voimalla!

Yhteisen brändin virallinen lanseeraus tapahtuu uuden ohjelmakauden käynnistyessä.

Tutustu valtakunnalliseen Leader Suomi -sivustoon osoitteessa leadersuomi.fi

Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *