Seppo seikkaili kuntamarkkinoinnin semifinaaliin

Seikkaile Suupohjassa –palvelu pääsi  valtakunnallisessa kuntamarkkinointikilpailussa 12 parhaan joukkoon. Yhteensä osallistujia oli 59.  Muita semifinalisteja olivat muun muassa Helsingin kaupungin The Tall Ships Races Helsinki 2013 sekä Seinäjoen seudun Komia-markkinointi, joten kovassa seurassa palvelu kilpaili.


Seikkaile Suupohjassa -nettisivu ja facebook- ryhmä on rakennettu Suupohjan Kehittämisyhdistys ry:n toimesta Kyläköörissä on itua-hankkeella. Niitä ylläpitää yhdistyksen luoma lämminhenkinen Seppo Seikkailija –hahmo. Facebook-ryhmän albumeista löytyy noin 120 retkikohdetta. Lisäksi Seppo ehdottaa viikottain sopivia retkikohteita ja vastailee retkeilyyn liittyviin kysymyksiin aktiivisessa facebook-ryhmässä.

Piiri -kuntamarkkinointikilpailu kokoaa vuosittain Suomen kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät arvioimaan omaa työtään ja oppimaan hyviä käytäntöjä. Kilpailu tukee kuntamarkkinoinnin tavoitteellisuutta ja tuloksellisuutta.

Tänä vuonna kilpailun voiton vei Helsingin kaupungin The Nordic Bloggers Experience –kampanja, jossa Helsingin matkamessujen aikaan Suomeen tuotiin ulkomaalaisia matka-bloggaajia tekemään juttuja Suomesta.

Seikkaile Suupohjassa -nettisivu: www.seikkailesuupohjassa.fi

Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *